سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ


پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 14
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 304387



*پرواز انتظار*





زنان هنگام ظهور امام زمان عجل اللهاولین گروه از زنانى که به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف مى ‏شتابند آن هایند که در آن ایّام مى ‏زیسته ‏اند و همانند دیگر یاران امام علیه السلام به هنگام ظهور در حرم امن الهى به ‏خدمت ایشان مى ‏رسند.

 

بر اساس برخى از روایات، تعداد زنان در هنگام ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر چهارقسم، گروه بندی شده است:

گروه اول: حضور پنجاه زن در بین یاران امام

اولین گروه از زنانى که به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف مى ‏شتابند آن هایند که در آن ایّام مى ‏زیسته ‏اند و همانند دیگر یاران امام علیه السلام به هنگام ظهور در حرم امن الهى به ‏خدمت ایشان مى ‏رسند.

در این‏ باره دو روایت وجود دارد:



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 90 تیر 25 :: 2:58 عصر :: نویسنده : *پرواز انتظار*

امام زمان

 پیشاپیش فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشیریت بر همه دوستان ومحبان حضرت خاصه شما دوستان عزیز وبلاگر تبریک وتهنیت باد.

                               امام زمان




موضوع مطلب :


شنبه 90 تیر 25 :: 2:40 عصر :: نویسنده : *پرواز انتظار*

تعداد بشاراتى که از پیامبر اکرم ( ص) درباره حضرت مهدى (ع) وارد شده ، بیش از آن است که در این مختصر گنجانده شود، ما از میان این احادیث تنها به ذکر چهل حدیثى که حافظ ابونعیم اصفهانى (متوفى 430هـ ) در کتاب اربعین حدیث فى المهدى ذکر المهدى و نعوته و حقیقة مخرجه جمع آورى کرده ، اکتفاء مى کنیم.

  مرحوم على بن عیسى اربلى در کتاب کشف الغمه مى نویسد: چهل حدیث درباره مهدى موعود به دست آورده ام که حافظ ابونعیم اصفهانى آنها را جمع آورى کرده و من هم به ترتیبى که او ذکر نموده ، مى آورم ولى از میان سلسله سند فقط شخص راوى که از پیغمبر روایت نموده است، نام مى بریم :

حدیث1- رفاه مردم در عصر امام زمان :

ابوسعید خدرى از پیامبر اکرم (ص) روایت کرده که فرمود :

یکون من امتى المهدى ان قصر عمره فسبع سنین و الافثمان و الافتسع یتنعم امتى فى زمانه نعیما لم یتنعموا مثله قطّ البر و الفاجر یرسل السماء علیهم مدراراً و الا تدخر الارض شیئاً من نباتها .  

مهدى از میان امت من برخاسته شود مدت سلطنت او هفت یا هشت یا نه سال مى باشد ، همه طبقات امت من در زمان ظهور او چنان در رفاه زندگى نمایند که قبل از وى هیچ بّر و فاجرى بدان نرسیده باشند، آسمان باران رحمت خود را بر آنان مى بارد و زمین از روئیدنیهاى خود چیزى فرو گذار نمى کند.




موضوع مطلب :


شنبه 90 تیر 25 :: 12:40 عصر :: نویسنده : *پرواز انتظار*

مضرات استفاده از طلا برای مردان

 

 وی در ارتباط با مضرات استفاده از طلا برای آقایان اضافه کرد: از نظر پزشکی طلا روی گلبولهای قرمز خون مردان اثرگذار است و سیستم ایمنی بدن آنها را دچار مشکل می کند.

 

 ملکوتی خواه گفت: وقتی طلا با پوست مردان تماس پیدا کند ،



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 90 تیر 25 :: 12:9 عصر :: نویسنده : *پرواز انتظار*

ویژگیهای فلز طلا

 

جواد ملکوتی خواه مسئول گروه نانو فناوری سبز در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با ویژگیهای طلا به عنوان یک فلز، خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن و عارضه هایی که استفاده از آن برای مردان ایجاد می کند، به تحقیقات متعددی اشاره کرد که طی سالهای مختلف در کشورهای غربی درباره مضرات استفاده از طلا انجام شده است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 90 تیر 25 :: 12:7 عصر :: نویسنده : *پرواز انتظار*
< << 6 7 8 >

.::بزرگترین مرجع کد آهنگ::. .::دریافت کد موزیک::.