سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ


پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 304391



*پرواز انتظار*




واکاوی حکم طلا برای مردان

 

با وجود اتفاق نظر مراجع در حرام بودن استفاده از طلا برای مردان، استفاده از این فلز در بین آقایان رو به افزایش است، تأملی در مضرات استفاده از طلا برای مردان، گواهی برای اثبات علت حرام شمردن آن برای مردان در دین مبین اسلام است.

 

به گزارش مهر، در استفتا از دفتر آیت الله مکارم شیرازی در مورد حکم استفاده از طلا برای مردان، پاسخ چنین است



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 90 تیر 25 :: 12:5 عصر :: نویسنده : *پرواز انتظار*

لطف خدا به مردم دنیا ارایه شد  یکباره شوره زار زمین باغ لاله شد   پس کوچه های خالی مشهد پر از شعف   خورشید شهر خامنه 72ساله شد     24تیر  سالروز ولادت امام خامنه ای بر ولایت مداران مبارک باد.

 




موضوع مطلب :


شنبه 90 تیر 25 :: 11:46 صبح :: نویسنده : *پرواز انتظار*

   درپاسخ به شبهه کسانی که می گوینددین را با دنیا چه کار؟ دین  امری است مقدس،آسمانی والهی وبا دنیای خاکی ارتباطی ندارد،باید گفت: دین نه تنها به آخـرت بشر توجه دارد بلکه بـه دنیای بشر نیزبـرای رساندن انسان به سعادت عنایت وتوجه دارد.منظم ترین برنامه هارانیز برای انسان درنظرگرفته است.دنیانه مذموم است ونه زشت که دین با آن کاری نداشته باشد،دنیاوهرآنچه متعلق به آن است از برکات وهدیه خداوندی است،خداوند عزیز وحکیم، دنیا و نعم آن راوسیله ای برای سعادت اشرف مخلوقات قرار داده است.همه پیامبران،ائمه معصومین «علیهم السّلام»،اولیای الهی وهمه خوبان عالم در این دنیا زیسته اند و به سعادت اخروی نایل گشته اند. بنا به فرمایش مولای متقیان حضرت علی «علیه السّلام»:«وَبِالدُّنیا تُحرَزُ الآخِرة:وبا دنیا،توشه آخرت فراهم می شود.»                   




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 تیر 23 :: 3:11 عصر :: نویسنده : *پرواز انتظار*

از فرمان او به مالک اشتر این فرمان را براى مالک اشتر نخعى نوشت ، هنگامى که او را امارت مصر و توابع آن داد . در آن هنگام که کار بر محمد بن ابى بکر آشفته شده بود . این فرمان درازترین فرمانهاست و از دیگر نامه‏ هاى او محاسن بیشترى در بردارد .




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 تیر 23 :: 3:8 عصر :: نویسنده : *پرواز انتظار*
< << 6 7 8

.::بزرگترین مرجع کد آهنگ::. .::دریافت کد موزیک::.